Wysłany: Sob 21 Sty, 2012 16:17 Koniec studiów..co dalej?
Nie bardzo wiem gdzie pasuje ten temat. W tym roku bronię pracy magisterskiej, a więc kończę pewien etap w moim zyciu zwany studiami. Dzisiaj do mnie dotarło, że coś się kończy. Nie będzie już wymówki typu: przecież jeszcze studiuję, nie muszę być taka dorosła, taka na serio..
Teraz nadejdzie etap szukania miejsca dla siebie, szukania pracy i czuję się troche na rozdrożu. Czy ktoś z was jest w takiej sytuacji lub był? Czuł ten niepokój wynikający z nadchodzących zmian? Strach przed dorosłością, pracą?
Bo ja nie lubię zmian..ale wiem, że to nieuniknione.
Każdego czeka taki moment ... Ja obecnie też jestem w takim momencie. Skończyłem naukę, niedługo zaczynam pracować, myślę powoli o usamodzielnieniu się. Pewnie że jest jakaś niepewność, nie do końca tak jakbyśmy chcieli żeby było, ale ja chce być samodzielny niż siedzieć u rodziców i słuchać ich marudzenia ;p Trzeba każdy etap przejść, chyba że ktoś chce całe życie mieszkać u rodziców i być na ich utrzymaniu ... ;p
Ja też niedługo kończę studia. Aktualnie mieszkam z 1 rodzicem po rozwodzie. Jestem w stanie się utrzymać finansowo, ale jakoś nie widzę sensu w opłacaniu drugiego mieszkania skoro w tym jest wolny pokój. Ogólnie to chyba bym miał wyrzuty sumienia jeśli bym zostawił matkę samą. Sam nie wiem co będzie dalej, zarabiam przez internet i tylko kiszę się w domu
Ktoś powinien się wreszcie zastanowić nad całkowitą likwidacją studiów dziennych, bo trochę przykro patrzeć jak 23-24 letni ludzie wchodzą nagle w życie z mentalnością późnych licealistów.
Ktoś powinien się wreszcie zastanowić nad całkowitą likwidacją studiów dziennych, bo trochę przykro patrzeć jak 23-24 letni ludzie wchodzą nagle w życie z mentalnością późnych licealistów.
Jasne, bo znasz mnie żeby oceniać moją mentalność po jednym wpisie.
Chyba po to jest to forum żeby się dzielić tym co nas martwi.
Żal czytać takie coś.