Wysłany: Sob 11 Lip, 2009 21:59 Gitara - czy ktoś z Was może gra?
Witam,
Czy może ktoś z Was szanownych forumowiczów gra lub próbuje grać na tym zacnym instrumencie?
Jeżeli tak to:
1. Na jakiej gitarze gracie?
2. Ile lat?
3. Kto Was zainspirował do nauki gry na gitarze?
4. Macie może jakieś szczególne osiągnięcia związane z tym instrumentem... to piszcie
Chciałbym aby ten temat był wykorzystywany do pogawędek około gitarowych, wymiany informacji, przekazywania rad itp. (o ile się wogóle rozwinie )
Zapraszam śmiałków do pochwalenia się własną twórczością, coverami jak i własnym sprzętem
Ja grywam! Gitara to praktycznie moje życie.
Jestem samoukiem więc raczej nie posiadam jakiś specjalnych ościągnięć na jakiś zawodach czy innych...
Ale moimi ostatnimi sukcesami jest opanowanie niektórych piosenek z tabulatury, takich jak tears in heaven, czy yesterday - the beatles.
Ogólnie to przedwczoraj znalazłam świetną stronkę do nauki. Jakby ktoś chciał zajrzeć.
http://www.justinguitar.com/ na prawdę znalazłam tam wiele porad i ćwiczeń jak i tabulaturę właśnie
I dzięki tej stronce mogę teraz dążyć do takiego poziomu jaki przedstawia ten pan:
http://www.youtube.com/user/Iggypres
Gram na gitarze klasycznej już... ładne parę lat (już będzie to chyba 7 rok ) (choć muszę się przyznać, że za tydzień kupuję sobie pierwszego elektryka to taka moja nagroda za semestr bez zaległości
Na dobry początek prawdopodobnie to moja wybranką będzie washburn x12b ze stałym mostkiem, aby się nie zniechęcać przez częste rozstrajanie.
No i chyba przede wszystkim jest to najbardziej rozsądna gitara w cenie do 1000 złotych.
Nie mam na razie jakiś super nagranych coverów i na razie ogólnie nie mam na czym nagrać nawet (bo z komórki to wychodzi bardziej buczenie niż muzyka), więc może kiedy indziej podeślę do waszej oceny, czy się w ogóle nadają
Na dobry początek prawdopodobnie to moja wybranką będzie washburn x12b ze stałym mostkiem, aby się nie zniechęcać przez częste rozstrajanie.