Fobia spoleczna, socjofobia, chorobliwa niesmialosc, zaburzenia lękowe, fobie, lek towarzyski, fobia socjalna, lek spoleczny, nerwica spoleczna, depresja, samotnosc, strach, wyobcowanie, kompleksy, osobowosc unikajaca, zaburzenia osobowosci, fobia forum, forum dyskusyjne Fobia społeczna
Fobia społeczna, socjofobia, chorobliwa nieśmiałość, zaburzenia lękowe, fobie, lęk towarzyski, fobia socjalna, lęk społeczny, nerwica społeczna, depresja, samotność, strach, wyobcowanie, kompleksy, osobowość unikająca, zaburzenia osobowości, fobia forum, forum fobia, fobia społeczna forum dyskusyjne

DownloadDownload SzukajSzukaj UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy  Chat
 blogBlog   Mapa GoogleMapa Google FAQ FAQ RejestracjaRejestracja ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Scottie
Pią 30 Gru, 2011 14:16
Kiedys mialem w liceum dziewczyne w wieku 16 lat
Autor Wiadomość
adbej 

Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 19:53   Kiedys mialem w liceum dziewczyne w wieku 16 lat

Jestem uczniem szkoly poliecalnej informatycznej na 3cim semestrze.Juz dawno znalazlem swoja polowke w liceum poznawalem tam kolegow i kolezanek poznalem tez dziewczyne w liceum ale bylem z nia przez 5 lat i troche chciala wlasnie seksu w moim domu ale cos sie nie udalo bo przyszli rodzice do mojego mieszkania a wczesniej mieszkane bylo puste i wolne zaprosilem swoja dziewczyne do domu gdy chcialem o seks to wlasnie ja ja rozebralem i ja tez i bylo calkiem fajnie calowalismy sie gdy uslysalem dzwonek to szybko zaczelismy sie ubierac i poszlismy do jej domu i bylo dobrze zdjela mi ubranie i zaczela robic mi loda rekoma masowala mojego *** lecz puzniej przyszli puzniej rodzice i szukali mnie i byli zli ze tam do niej poszedlem poprostu martwili sie o mnie ze u niej siedze dlugo.Od dluzszego czasu chodzilem do niej do sylwestra ale teraz sie przeprowadzila bo zbyt daleko mieszka.W 2009 i 2010 zaczalem do niej jezdzic i wydawac pieniadze bo mi na niej zalezalo ale od tego czsu przestalem do niej jezdzic i